חימום תת ריצפתי


חימום תת ריצפתי

חימום תת רצפתי בנוי מרשת של חוטי חשמל המותקנים מתחת למרצפות ואשר דרכם עובר זרם חשמלי.
בעת התחממותם מעבירים חוטי החשמל את החום לרצפה ומחממים את החדר.
יתרונות מערכת חימום המבוסס חשמל הוא פתרון חימום נוח.
המערכת מחממת את כל הבית, לא מייבש את האוויר ובעיקר מאפשר ללכת יחפים אך מפיץ קרינה אלקטרומגנטית גבוהה.
בשנים האחרונות מערכות חימום הולכות ותופסות תאוצה כפתרון חימום איכותי שמחזיק מעמד לאורך שנים רבות. המערכת מבוססת  על העובדה כי לגלי חום יש נטייה לעלות למעלה, ולכן אם הרצפה מפיצה חום , הוא מתפזר ברחבי הבית ויוצר תחושה חמימה, אחידה ונעימה. חימום תת ריצפתי יכול להיות על בסיס מים או חשמל ואף אינפרא אדום. חשוב לציין כי התקנת המערכת נעשית בעת בניית הבית או בעט שיבוץ מקיף שכולל הרמת רצפות.

חימום תת ריצפתי קרינה

חימום תת ריצפתי קרינה במערכות המבוססות על חשמל . יתרונות המערכת המבוססת חשמל הוא במחירו הזול ולהתקנה פשוטה יותר בהשוואה למערכת המבוססת על מים. בנוסף לכך המערכת לא נראית לעיין וקלה לתפעול. החימום אחיד ושקט, לא מייבש את האוויר והתחזוקה מעטה .
לכל סוגי המערכות המשווקות בשוק יתרונות וחסרונות. חסרונות מערכת המבוססת חשמל רבים יותר. ראשית עלויות צריכת החשמל גבוה יותר ונדרשת המתנה ארוכה יותר יחסית עד שהבית מתחמם כשעה עד שעתיים מרגע הפעלה. כך שלרוב לא מכבים את המערכת והיא דולקת רוב שעות היום במהלך החורף.
בהתבסס על תוצאות מחקרים אפידמיולוגיים המצביעים על עודף תחלואה כתוצאה מחשיפה ממוצעת לקרינה שמעל ל- 2 מיליגאוס, בשנת 2001 קבע ארגון הבין לאומי לחקר הסרטן שמתקנים היוצרים סביבם שדה מגנטי בתדר של רשת החשמל הינם "מסרט אפשרי". המחקרים האפידמיולוגיים מצביעים על כך, שבחשיפה ממוצעת של 3-4 מיליגאוס יש פי שניים יותר מקרי לוקמיה אצל ילדים מאשר בחשיפות נמוכות יותר. לכן חשיפה של עשרות רבות של מיליגאוס היא סיכון בלתי סביר ובלתי מוצדק ומן הראוי למנוע אותו.

קרינה בתדרי רשת החשמל-המשרד להגנת הסביבה

מודד קרינה מומלץ 
חימום תת ריצפתי חשמלי יתכן ויפיץ קרינה אלקטרומגנטית.

חימום תת ריצפתי חשמלי יתכן ויפיץ קרינה אלקטרומגנטית.

אנו מומחים במדידות קרינה ממערכת חימום תת ריצפתי.
שרות מקצועי אמין ואיכותי למגזר הפרטי העסקי והציבורי.
המדידה מבוצעת על ידי מהנדס חשמל ואלקטרוניקה , בודק קרינה מוסמך מהמשרד להגנת הסביבה ומכון התקנים .

חייגו עכשיו 050-6776638 שמוליק