מחיר בדיקת קרינה


מחיר בדיקת קרינה

מחיר בדיקת קרינהמחיר מדידת קרינה– נקבע לפי כמה וכמה פרמטרים משמעותיים וחשובים העושים את המדידה למדידה איכותית ומקצועית. מחיר בדיקת קרינה תלוי בכמה פרמטרים המתייחסים לאיש המקצוע, לאיכות השרות, ציוד המדידה , דוחות המדידה ועוד.
מחיר מדידת קרינה נקבע לפי המקצועיות, הניסיון והידע של המודד.
מה הידע וההשכלה של בודק הקרינה ? האם אתם מזמינים טכנאי/ הנדסאי או מהנדס? כפי שלא תאפשרו לאחות לטפל בכם במקום רופא כך עליכם לבחור במהנדס ולא בטכנאי. למהנדס ניסיון וידע רב שמאפשרים לו לתת שרות מקצועי ואיכותי ברמה גבוהה. בהנחה שבודק הקרינה היינו מודד קרינה מוסמך מהמשרד להגנת הסביבה.
מה איכות ציוד המדידה ? האם הציוד אושר על ידי המשרד להגנת הסביבה? האם למכשירי המדידה תעודת כיול בתוקף ?  מחיר מדידת קרינה בחברתנו מחיר הוגן ובר תחרות. בחברת ראדיטק כל המדידות מבוצעות על ידי מהנדס חשמל ואלקטרוניקה, רשום בפנקס המהנדסים עם ניסיון רב.

מחיר מדידת קרינה

האם בדיקת קרינה הוא העיסוק העיקרי של בודק הקרינה ? או שמא זה עיסוק צדדי בכדי להגדיל הכנסה ?
האם המודד מבצע מדידות לחברות הסלולר או לחברת חשמל ?
איכות השרות – האם מופק דוח מדידה מסכם ומפורט על ידי המודד ? תוך כמה זמן נשלח דוח ללקוח ?
מודד שלא מפיק דוח מדידה פועל בניגוד להנחיות המשרד להגנת הסביבה . דוח המדידה הוא אסמכתא משפטית ומסמך מסכם חשוב ללקוח . דוח המדידה מצביע על מקצועיותו ואחריותו של המודד למדידה שביצע .

דוח מדידת קרינה

מהי רמת דוח מדידת קרינה ? מהי רמת הפירוט בדוח? האם מוצעים פתרונות ? מה רמת המקצועיות של דוח המדידה? מחיר בדיקת קרינה כולל בתוכו עלות הכנת דוח מקצועי ומפורט ברמה גבוה .
אנו בחברת ראדיטק מקפידים להפיק דוחות מדידה מפורטים ומסכמים את תוצאות המדידה, השוואה לתקנים , מסקנות והמלצות. אנו מפיקים 2 דוחות, דוח מדידה לקרינת רדיו ודוח מדידה נוסף לקרינת חשמל. דוח המדידה נשלח ללקוח במיל תוך 48 שעות מקסימום.
מה רמת הפירוט בדוח – האם הדוח מפורט כמתחייב בהנחיות המשרד להגנת הסביבה ? האם בדוח נרשמו מסקנות והמלצות ?
לסיכום אנו רואים כי מחיר בדיקת קרינה יש מספר פרמטרים חשובים ההופכים את המדידה למדידה מקצועית , איכותית ואמינה. מחיר מדידת הקרינה נקבע לפי מקצועיות המודד, סוג ציוד המדידה, איכות הדוחות, שעת המדידה ופתרונות והצעות להפחתת הקרינה.

מהי חשיבות שעת המדידה ?

מחיר מדידת קרינה נקבע גם לפי שעת המדידה. לעיתים יש חשיבות רבה מאוד לשעת ביצוע המדידה .
 פרמטר חשוב מאוד שעת המדידה – כאשר מקור קרינת החשמל הוא מקור חיצוני כגון עמוד חשמל עם שנאי, חדר חשמל וכדומה, שעת המדידה קריטית לתוצאה נכונה. במצבים מעין אלו מומלץ לבצע את המדידה בשעות עומס – כלומר בשיא צריכת החשמל. ככל שהצריכה גבוה יותר הקרינה תהייה גבוה יותר.
במדידת קרינה סלולרית רצוי לבצע את המדידה בהתאם לאופי האזור -לדוגמה אם מדובר באזור תעשייתי או מסחרי  רצוי לבצע את המדידה בשעות העבודה ולא בשעות ערב מאוחרות . ככל שיותר אנשים נמצאים באזור השרות של האנטנה הקרינה תהייה גבוה יותר.

בודק קרינה מוסמך

חוק הקרינה הבלתי מייננת

מחיר בדיקת קרינה המשתלם ביותר

מחיר מדידת קרינה ההוגן והמשתלם ביותר

מחיר בדיקת קרינה המשתלם וההוגן ביותר. מחפשים מודד קרינה מוסמך? מקצועי? אמין? איכותי?
התקשרו אלינו – מודד קרינה מוסמך מהמשרד להגנת הסביבה ומכון התקנים , מהנדס חשמל ואלקטרוניקה .

התקשרו עכשיו  050-6776638 שמוליק