קרינה ברכב היברידי


קרינה ברכב היברידי

קרינה ברכב היברידי, קרינה ברכב חשמלי- נוכח העובדה שישראל היא אחת המדינות הבודדות בעולם שבהן מכוניות היברידיות שולטות בשוק.
רכבים היברידיים צוברים פופולריות רבה בשנים האחרונות.
בשנת 2018 מכירות רכב היברידי נמצאות בראש טבלת מסירה של רכבים חדשים. מכונית היברידית משלבת בין מנוע חשמלי למנוע בנזין או דיזל ונהנות מצריכת דלק נמוכה, פולטות פחות חומרים מזהמים ותורמות לאיכות הסביבה .
קרינה ברכב חשמלי והיברידי -גבוה בעיקר במושב האחורי.
במושב האחורי במקום בו יושבים בדרך כלל הילדים, קרינה ברכב חשמלי היא הגבוה ביותר.
הקרינה ברכב היברידי היא קרינה העלולה לסכן את בריאותם של הנוסעים ברכב ובמיוחד הילדים החשופים יותר לסכנות הקרינה .
קרינה ברכב היברידי גבוה באופן משמעותי בהשוואה לרכב מנועי המבוסס על בנזין או סולר. בעיקר בנסיעה בעיר, כאשר יש שינויים תכופים מבחינת האטה, תאוצה, שינוי כיוון וכדומה.
בשנים האחרונות החל להתעורר בעולם חשש שהחשיפה  הגוברת לשדות מגנטיים טומנת בחובה נזקים בריאותיים .
הארגון הבינלאומי לחקר הסרטן (IARC) קבע ב-2001 כי מתקני חשמל החושפים את הציבור לאורך זמן לשדה מגנטי העולה על 2 מיליגאוס הם "גורם אפשרי לסרטן" .
במדידת קרינה ברכב היברידי שבוצעה במספר דגמים נמדדו רמות קרינה של למעלה מ-100 מיליגאוס.
נוכח העומס הרב בכבישי הארץ , אדם הנוסע ברכב היברידי מדי יום נחשף לקרינה המסוכנת למשך פרקי זמן ארוכים . יש לציין כי החשיפה הממוצעת בבתי מגורים בארץ ובעולם עומדת על כ- 0.4 מיליגאוס .

קרינה ברכב חשמלי

קרינה ברכב חשמלי -בישראל אין כיום תקן שנוגע ספציפית למכוניות. מידת הקרינה שהן פולטות צריך לעמוד בהגדרות חוק הקרינה הבלתי מייננת שתקף גם לשלל מוצרים שאינם קשורים לתעשית הרכב. תקינה מחייבת למכוניות תגובש על ידי ארגון הבריאות העולמי אך ורק בעוד 3 שנים.
קרינה אלקטרומגנטית בלתי מייננת נפלטת גם מכלי רכב , אך כלי רכב אינם חייבים בהיתר בהתאם לחוק הקרינה הבלתי מייננת התשס"ו 2006 והמשרד להגנת הסביבה אינו מפקח על יבוא ומכירה של כלי רכב , מההיבט של קרינה .
שלו כמו ברשת החשמל המתאפיינת בשדות מגנטיים הנכפים על הציבור למשך זמן ממושך באופן יומיומי  ושלא בהכרח מרצונו החופשי .
שימוש ברכב זה או אחר נתון לשיקול דעתו המלא של הצרכן  בדומה לטלפון סלולרי ו/או מכשירי חשמל ביתיים.
ולכן המשרד להגנת הסביבה אינו ממליץ להתייחס לחשיפה שדה מגנטי בתוך רכב בדומה לחשיפה לשדה מגנטי סביב מתקני חשמל .

מודד קרינה מומלץ 

קרינה מכלי רכב היברידי- המשרד להגנת הסביבה

קרינה ממנוע חשמלי

קרינה ברכב היברידי-המבוסס על מנוע בעירה ומנוע חשמלי

מדידת קרינה ברכב חשמלי על ידי מהנדס מודד קרינה מוסמך.
שרות מקצועי , אדיב יעיל ואיכותי .מחיר הוגן .
חייגו עכשיו 050-6776638 שמוליק